Biserica și marketing

Lipsa marketingului, a P.R-ului laic costă biserica in zilele astea.

ntr-o postare pe facebook Dan Negru povestește cum l-a ntlnit pe Mitropolitul Banatului, IPS Ioan.

, , Lipsa marketingului, a P.R-ului laic costă biserica in zilele astea.

La marginea unui sat de lăngă Timisoara știam că trăiesc cateva familii sărace.

Cand acolo a nceput construcția unei case și nici măcar sătenii nu știau ca biserica o construiește.

Au aflat doar cnd l-au văzut pe Mitropolitul Ioan pe șantier.

Azi, Mitropolitului i se cere demisia și pentru ca nu se dedă la fapte caritabile !

Am fost atunci cu Mitropolitul pe șantier și l-am ntrebat de ce nu-și promovează biserica faptele caritabile .

A tăcut...

Eu -vanitosul- faceam fotografii.

La acuzatii, Mitropolitul Banatului ntoarce si celalat obraz, ncălcnd regulile de marketing și pr.

Si dacă un CMO (chief marketing officer) ar putea arăta celor ndoiți că biserica nu e despre Dragnea, Mercedesuri si popi pedofili?

Habar n-am cum ar arăta o biserică marketizată.

O fi venit vremea? "

Eu cred că nu. Deși statistici ne spun ct de mult a realizat Biserica pe plan social, realitatea este alta. Biserica a realizat pe plan social mult mai mult. ntotdeauna se ntmplă ca cei care nu au facut ceva n domeniul ăsta să critice sau să i-a n derdere pe cei care mai fac ceva n țara asta. E o vorbă: omul prin prismă ochilor săi judecă, iar Mntuitorul Hristos spune clar: Luminătorul trupului este ochiul; de va fi ochiul tău curat, tot trupul tău va fi luminat. Iar de va fi ochiul tău rău, tot trupul tău va fi ntunecat. Deci, dacă lumina care e n tine este ntuneric, dar ntunericul cu ct mai mult!


Ionel Neculai Dârjan

73 Blog des postes

commentaires